piątek, 19 września 2014

KLASOWY REGULAMIN

0FLARES Twitter 0Facebook0
lp4Mamy nasz klasowy regulamin. To bardzo ważny dokument. Zapisane są w nim zasady postępowania: zakazy, nakazy. Dzięki niemu wiadomo, co wolno, czego nie wolno!
Lekcje dzisiaj prowadziła pani Paulina, studentka, która ma praktykę w naszej klasie. Jaka była zdziwiona, kiedy każde dziecko z naszej klasy potrafiło się podpisać  pod regulaminem. Nie ukrywam, ja też byłem zdumiony, bo przecież jeszcze nie poznaliśmy żadnej literki.  Zawstydziłem się także, gdyż ja jeszcze nie potrafię się podpisać. Ojej! Będę musiał bardzo systematycznie i pilnie się uczyć.!

regulamin1Pani powiesiła REGULAMIN na drzwiach wejściowych, aby był widoczny i zwracał uwagę dzieci. Prezentuje się całkiem, całkiem… Ciekawy jestem, czy będzie przestrzegany?
Misiak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.