Lubimy gry i zdrową rywalizację. Dzisiaj doskonaliliśmy umiejętności mnożenia podczas gier dydaktycznych. Matematyczne muchy sprawiły nam wiele radości. Pacaliśmy w określone iloczyny.
Drugą grę tworzyliśmy sami. Działaliśmy dwójkami. Każdy uczeń otrzymał nakrętkę od butelki. Uczestnicy gry na zmianę odrysowywali koła na kartce papieru, w które wpisywali wyniki mnożenia przez 2, 3 , 4 i 5. Kiedy uczestnik gry usłyszał iloczyn, szybko musiał odnaleźć jego wynik na kartce i przykryć nakrętką. Liczył się refleks.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.