Na lekcji pracowaliśmy w zespołach dwuosobowych. Naszym zadaniem było przygotowanie kart do prezentacji o zwierzętach chronionych w Polsce.
Najpierw w parach wyszukiwaliśmy informacje w internecie – jakie zwierzęta są pod ochroną, gdzie żyją i co im zagraża. Potem tworzyliśmy karty: wpisywaliśmy nazwę zwierzęcia, ciekawostki oraz dodawaliśmy zdjęcie.
Dzięki pracy w parach uczyliśmy się współpracy i dzielenia zadaniami. Z gotowych kart powstanie wspólna prezentacja, którą zaprezentujemy całej klasie.
Teraz wiemy, że komputer pomaga nie tylko w zabawie, ale też w poznawaniu i ochronie przyrody.
Chcesz, żebym napisał też krótkie podsumowanie w stylu „Czego się nauczyliśmy”?

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.