PADLET 1 - KLASA 2 - Tutaj zapisujemy swoje prace
PADLET 2 - KLASA 2
PADLET 3 - KLASA2C
My2c - PUZZLE - klasa2c
pleciugi - GRY
Zadania - 2c
ANIMUJEMY
1. Narysuj postać ( może być w Paincie, możesz narysować kredkami, zeskanować i zapisać w komputerze)
2. Otwórz program:
https://sketch.metademolab.com/canvas
https://sketch.metademolab.com/canvas
3. Importuj swój rysunek (Uploat Photo)
4. Kliknij NEXT.
5. Zaznacz, co będziesz animować.
8. Animacja gotowa. Pobierz link
https://sketch.metademolab.com/share/85d01a7b3a544d7094d79e5ce3dee452/running_jump - wrzuć na Padlet
- Plakat reklamowy przychodni dla zwierząt doktora Dolittle
Zaprojektujcie plakat reklamowy,
broszurę przychodni weterynaryjnej doktora Dolittle.
Wykorzystajcie narzędzia web02 (Canva lub inne graficzne)
Zapiszcie pracę na PADLET 3
1. Otwórz program:
https://pl.postermywall.com/index.php/g/personal-branding-template#
2. Wybierz szablon, kliknij -dostosuj
3. Dodawaj, usuwaj elementy:
- T - tekst, Wymyślcie własny, oryginalny. Pisownię sprawdzaj w słowniku Google
- Elementy: kształty, cliparty (obrazki), naklejki
- Wytnij nożyczkami , zapisz, wrzuć na padlet
- Wiosenne kwiaty
1. Wybierz 3 - 4 fotografie wiosennych kwiatów. Pamiętaj o prawach autorskich. Korzystaj z narzędzia wyboru darmowych obrazów.
2. Otwórz program: https://remixer.visualthinkery.com/r/6d3wZIcOTrtCasAfSIGK
3. Klikaj w zdjęcie w szablonie. Wstaw własne zdjęcie..
4. W oknach dialogowych wpisz swój tekst.
5. Zapisz i ściągnij na komputer. Umieść gotową pracę na PADLET 3
Jajo Kolumba
- Otwórz tablicę KLIK
- W drugim oknie otwórz szablony KLIK
- Wybierz jeden wzór kojarzący Ci się z Wielkanocą. Ułóż go na tablicy. Układankę wytnij nożyczkami i wrzuć na Padlet.
Chmura wyrazów
Wykonaj chmurę wyrazów "pokój w różnych językach.
- Otwórz generator - https://wordart.com/create
- Skopiuj słowo "pokój w różnych językach i wstaw w tabelę WORDS
5. Kliknij Visualize
6. Wytnij kształt nożyczkami i zapisz na padlecie
KARTKA WIELKANOCNA
Instrukcja:
- Narysuj obrazek ( kartkę świąteczną) w dowolnym programie graficznym.
- Zapisz go.
- Dokonaj modyfikacji tego obrazka.
- Zapisz jako obraz 2.
- Otwórz program : https://gifmaker.me/
- Importuj oba obrazki.
- Kliknij przycisk Create GIF
W programie Paint narysuj wiosenny rysunek. Zapisz go.
Otwórz program https://pl.viptalisman.com/
Wybierz ramkę. Importuj swój rysunek. Wytnij i zapisz na Padlecie 2
- Wyszło z mody marnowanie wody!
- Gdy zakręcasz wodę, dbasz o przyrodę.
- Człowieku młody nie marnuj wody!
- Gdy wody nie szanujesz , w krótce pożałujesz!
- Gdy wody brakuje, życie ulatuje.
- Miej serce dla przyrody, nie marnuj czystej wody.
- Wytnij go. Zapisz w folderze w formacie jpg.
- Otwórz https://photofunia.com/pl/
- Importuj swój plakat do wybranego szablonu.
- Wklej na padlet - TUTAJ
Bezpieczni w sieci - KOMIKS pleciugid@gmail.com
Tworzymy komiks - wybierz zasadę z prezentacji - przedstawisz ją w postaci komiksu.
https://www.storyboardthat.com/storyboard-creator
1. Otwórz program KLIK - instrukcję znajdziesz TUTAJ
Wytnij obrazek i wklej na Padlet2
Dklasa1c
1. Bezpieczeństwo pracowni komputerowej. Sprawdź, czy dobrze pamiętasz.
- DYWANIKI, MOZAIKI - UKŁADANIE z kafelków ułóż mozaikę. wytnij ją i zapisz w prezentacji KLIK
- Wybierz 3 - zdjęcia KLIK , zapisz je e swoim folderze na pulpicie.
- Otwórz program: Photocollage
- Importuj wybrane zdjęcia ( Add images + ikonka obrazka)
- Kliknij zakładkę Collage - wybierz opcję setbackground (tło) , kliknij w wybrane , zatwierdź (apply)
- Ustaw zdjęcia lub wybierz szablon - Template
- Dodaj tekst - litera T - Pozdrowienia z Polski
- Wytnij nożyczkami i zapisz na Padlecie.
- Otwórz program KLIK i włącz zakładkę Tangram.
- Wybierz kratkę jako tło.
- Podziel tablicę linią na pół.
- Na jednej połowie ułóż wzór z figur geometrycznych.
- Poproś koleżankę lub kolegę, aby na drugiej części tablicy ułożyli identyczny wzór.
- Wytnijcie pracę i zapiszcie na Padlecie.
Zaprojektuj z figur geometrycznych wisiorek dla Królowej Matematyki.
4.POLSKA FLAGA - RYSUNEK W PAINCIE - zapisz na Padlecie
- PUZZLE (klasa2c)
- Otwórz: https://www.jigsawplanet.com
- Zaloguj się
- Importuj swój rysunek
- utwórz puzzle
- Link umieść na Padlecie
5. TWORZYMY ZADANIA MATEMATYCZNE I ORTOGRAFICZNE
- Otwórz program - https://learningapps.org/
- Zaloguj się (klasa1c)
- Utwórz grę ortograficzną i matematyczną zgodnie z poleceniem nauczyciela..
6. ANIMACJA POKLATKOWA -OTO MIŚ
- Otwórz program Paint. Narysuj misia. Wykadruj go. Zapisz na pulpicie M-1.
Dokonaj zmiany w swoim rysunku, np. przesuń oczka, dorysuj języczek, przesuń rękę, albo nogę. Zapisz jako M-2.- Otwórz program Movie Maker.
- Importuj swoje rysunki. Zaznacz je przyciskami: ctrl A, kopiuj, wklej 6 razy.
- Ustaw czas na 0.25 s
- Zapisz: kliknij Save Move, w drugiej kolumnie - Recommended this project.
- Importuj film na Padlet
ABSTRAKCJA - RYSOWANIE
5.
3. GODZINA KODOWANIA - (graj bez logowania)
4. GODZINA KODOWANIA - https://studio.code.org/s/express-2019
Poprzednie klasy
ANIMOWANE NAPISY : ŪDENS
ZUPY NA OBIAD - nasze przepisy - prezentacja
O ZNAKU RÓWNOŚCI - matematyczna opowiastka
PADLET - SŁOWIŃSKI PARK NARODOWY
SAM NA KOMPUTERZE - KL.2 - NASZ PADLET
Opowiastka matematyczna - pracujemy w chmurze
1. Otwórz program Paint. Narysuj ilustrację do tekstu, który otrzymałeś od nauczyciela. Na dole , w prawym rogu napisz swoje imię i pierwszą literę nazwiska. Pamiętaj o pisowni wielkiej litery w imionach i nazwiskach. Możesz wykorzystać do stworzenia ilustracji gotowe elementy- znaki matematyczne z naszej strony: tutaj. Zapisz ilustrację w swoim folderze.
2. Otwórz prezentację O ZNAKU RÓWNOŚCI . Odszukaj slajd z tekstem do Twojej ilustracji.
Kliknij na slajd, kiedy się otworzy, kliknij na puste pole w slajdzie.
3. W pasku narzędzi wybierz TŁO. Pojawi się okno, w nowym oknie wybierz OBRAZ. Otworzy się kolejne okno. Kliknij: WYBIERZ OBRAZ DO PRZESŁANIA. Wybierz swoją ilustrację z folderu. Prześlij. Kliknij GOTOWE.
4. Ustaw tekst, aby był czytelny.
5. Otwórz padlet i umieść w nim swoja ilustrację. Nie zapomnij sie podpisać.
Bohaterowie lektury "Nie płacz, Koziołku" - narzędzie rysowania: https://sketch.io/sketchpad/pl/
POCZTÓWKA Z WAKACJI
ANIMOWANE NAPISY : ŪDENS
pleciugi2d
ŚWIĄTECZNY SŁUPSK - prezentacjaZUPY NA OBIAD - nasze przepisy - prezentacja
- Znajdź slajd ze swoim imieniem.
- Napisz nazwę zupy.
- Napisz przepis.
- Wstaw foto - POWODZENIA
O ZNAKU RÓWNOŚCI - matematyczna opowiastka
PADLET - SŁOWIŃSKI PARK NARODOWY
SAM NA KOMPUTERZE - KL.2 - NASZ PADLET
Opowiastka matematyczna - pracujemy w chmurze
1. Otwórz program Paint. Narysuj ilustrację do tekstu, który otrzymałeś od nauczyciela. Na dole , w prawym rogu napisz swoje imię i pierwszą literę nazwiska. Pamiętaj o pisowni wielkiej litery w imionach i nazwiskach. Możesz wykorzystać do stworzenia ilustracji gotowe elementy- znaki matematyczne z naszej strony: tutaj. Zapisz ilustrację w swoim folderze.
2. Otwórz prezentację O ZNAKU RÓWNOŚCI . Odszukaj slajd z tekstem do Twojej ilustracji.
Kliknij na slajd, kiedy się otworzy, kliknij na puste pole w slajdzie.
3. W pasku narzędzi wybierz TŁO. Pojawi się okno, w nowym oknie wybierz OBRAZ. Otworzy się kolejne okno. Kliknij: WYBIERZ OBRAZ DO PRZESŁANIA. Wybierz swoją ilustrację z folderu. Prześlij. Kliknij GOTOWE.
4. Ustaw tekst, aby był czytelny.
5. Otwórz padlet i umieść w nim swoja ilustrację. Nie zapomnij sie podpisać.
Bohaterowie lektury "Nie płacz, Koziołku" - narzędzie rysowania: https://sketch.io/sketchpad/pl/
- Kliknij kubełek z farbą i wykonaj tło.
- Wybierz ikonkę z buźką (clipart) - poszukaj odpowiedniej postaci.
- Dorysuj dalszą część wg. wzoru i pokoloruj ( najlepiej kubełkiem)
- Wytnij rysunek nożyczkami i zapisz jako 001 w swoim folderze.
- Otwórz program Paint, wklej rysunek i przytnij.
- Zmień buzię swojej postaci i zapisz jako 002.
- Zmień buzię swojej postaci i zapisz jako 003. - Masz teraz trzy rysunki. Zamknij program.
- Otwórz program Movie Maker i importuj te trzy rysunki.
- Edytuj czas i ustaw na 0,25s
- Zaznacz trzy obrazki i skopiuj. Wklej 10-15 razy.
- Zapisz film. Importuj go na nasz padlet.
Wejdź do programu Sketch
POCZTÓWKA Z WAKACJI
- Z galerii naszych zdjęć wybierz kilka i zapisz w swoim folderze. Możesz użyć własnych zdjęć.
- Otwórz program: https://www.pizap.com/pizap
- Wybierz ikonkę Collage.
- Wybierz ramkę, jaka Cię interesuje.
- Kliknij add foto - importuj zdjecia z folderu, wstaw w ramki.
- Wybierz tło: FRAME COLOUR lub ADD BACKGROUND IMAGE (piZap Backgrounds).
- Kliknij literę T - dodaj tekst. Napisz: Pozdrowienia ze Słupska. Kliknij jeszcze raz dodaj tekst - podpisz pracę imieniem, ustaw na dole kartki.
- Zapisz kartkę - SAVE - lub wytnij nożyczkami i zapisz w formacie jpg w swoim folderze.
- Otwórz padlet - importuj kartkę na padlet pod zakładką KARTKA Z WAKACJI. Podpisz imieniem.
- Otwórz: https://www.jigsawplanet.com
- Z galerii Władcy Polski wybierz portret i zapisz go na swoim folderze.
- Importuj portret do generatora
- Uwórz puzzle. Skopiuj link i zapisz na naszym padlecie.
Pomocne strony:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.