piątek, 24 listopada 2017

Dzieci lubią misie

Dzisiaj był wyjątkowy dzień dla mnie i dla Bodzia. Zwykle siedzimy sobie na szafce za biurkiem pani i obserwujemy, co dzieje się w naszej klasie, ale dzisiaj było inaczej.A wszystko przez Święto Misia.

Do klasy przyszła przesyłka, a w niej książka. Kolejna książka podróżniczka. Ta książka nosi tytuł "Pamiętnik Czarnego Noska" . Ten Czarny Nosek to pluszowy miś taki jak ja, Misiak, i Bodzio.

Oczywiście natychmiast otworzyliśmy ją. Byliśmy ciekawi o czym jest. Dzieci usiadły w kręgu. Do kręgu zaporoszono rónież mnie i Bodzia, bo to my jesteśmy misiami i to nasze święto dzisiaj obchodzone jest w klasie. Książkę czytała pani, ale czytały równiez inne dzieci, te które już płynnie potrafią czytać.

Czarny Nosek mieszka  i pracuje w redakcji pisemka dla dzieci. Tak, tak, pracuje. Odpisuje na listy, które dzieci ślą do redakcji. Jest bardzo zdolny, bo również tworzy takie śmieszne wierszyki rymowanki. Ten właśnie Czarny Nosek postanowił spisać swoje przygody i wspomnienia w pamiętniku.

Na początek dzieci narysowały jego portret. Pozazdrościłem mu, bowiem mojego portretu dzieci nigdy nie narysowały. Bodzio pocieszał mnie ,że i na mnie przyjdzie kolej, żebym był cierpliwy.

2 komentarze:

Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.