Creativity and Innovation

 

Kreatywność i innowacyjność

 

 

  • Kreatywność i innowacyjność
  • Krytyczne myślenie i rozwiązywanie problemów
  • Komunikacja
  • Kolaboracja

 

Opis projektu:

Celem projektu jest podkreślenie czterech "C": Kreatywność i Innowacja, Krytyczne Myślenie i Problem, Komunikacja, Współpraca.

Aktywne uczenie się przedmiotów STEM / STEAM stymuluje innowacyjność, wyobraźnię i kreatywność uczniów. Zaangażowanie w projekty interdyscyplinarne pozwala uczniom myśleć kreatywnie i swobodnie oraz nawiązywać połączenia między różnymi dyscyplinami. Udział w działaniach STEM/STEAM znacznie lepiej przygotowuje ich do sprostania wyzwaniom w codziennym życiu. Studenci są zachęcani do eksperymentowania z prawdziwymi obiektami, projektowania i przeprojektowywania nowych produktów.

Zaangażowanie w ten projekt eTwinning oferuje możliwości zrozumienia kulturowego, elementów obywatelstwa, rozwoju języka, sztuki i umiejętności praktycznych, technologii i edukacji społecznej, a wszystko to w kontekście edukacji międzynarodowej. Wymiana materiałów i treści stworzonych przez studentów jest niezbędna dla tego projektu, który zapewnia możliwości rozwijania umiejętności bardziej skoncentrowanych na programie nauczania, w tym umiejętności społecznych, pewności siebie, pracy zespołowej i niezależnego uczenia się. Wszystkie działania będą odbywać się równolegle, aby na koniec czasu można było stworzyć broszurę zatytułowaną " Kreatywność i innowacja "

Cele pedagogiczne

Aby pomóc uczniom rozwinąć umiejętności krytycznego myślenia i rozwiązywania problemów.

Aby pomóc uczniom w przeprowadzaniu i interpretowaniu eksperymentów naukowych.

Ułatwienie uczniom refleksji nad nauką poprzez tworzenie nowych produktów

. Zachęć uczniów, aby obserwowali, analizowali i rozwiązywali znaczące problemy w prawdziwym życiu.

Działania:

Opowiadania / modele / teatr

    Każda szkoła partnerska wybiera inne teksty lub historie, na podstawie których będzie publikować działania stymulujące krytyczne myślenie w towarzystwie modeli lub scen teatralnych. Z otrzymanych materiałów zostanie wykonany e-book, abyśmy mogli lepiej zrozumieć kulturę krajów partnerskich.

Wymiana kulturalna

    Europa posiada szeroką i zróżnicowaną gamę materiałów wcielonych w tradycję, wzbogaconych o elementy importowane z innych kontynentów, muzykę, sztukę i gastronomię. Ta wymiana kulturalna pomoże uczniom zapoznać się z bogactwem kulturowym Europy i zwiększy wzajemne zrozumienie między studentami o różnym pochodzeniu etnicznym.

Eksperymenty i rysunki / szkice.

Każda szkoła partnerska przeprowadza jeden lub więcej prostych eksperymentów. Nagrają lub sfotografują eksperyment i napiszą krótki przewodnik wyjaśniający, jak przeprowadzić eksperyment. Przewodnik może zawierać dwie sekcje, na przykład: niezbędne materiały i instrukcje. Uczniowie w każdej szkole narysują każdy eksperyment. Następnie skojarzą rysunki eksperymentów opisanych w przewodniku i utworzą dokument. W ten sposób będziemy wspólnie ćwiczyć tekst nieliteracki.

Recykling.

Nauczyciel rozpoczyna ćwiczenie od dyskusji na temat recyklingu. Uczniowie rozmawiają o tym, co przetwarzają w domu i w szkole. Myślą o możliwych produktach, które mogą być wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Następnie omów, w jaki sposób mogę kreatywnie ponownie wykorzystać odpady. Uczniowie przyniosą do szkoły materiały wielokrotnego użytku (plastikowe butelki, słoiki, pudełka na mleko), z których mogą tworzyć nowe i przydatne rzeczy, takie jak pamiątki i dekoracje, uchwyty lub długopisy na ołówki, portfele, bransoletki itp.

Ocena

• Poproś uczniów o opinie na temat każdego działania w ramach projektu

• Regularnie rozmawiaj z uczniami, nauczycielami i rodzicami, którzy biorą udział w projekcie, zawsze będąc otwartym na to, co mają do powiedzenia. Zachowaj notatki lub możesz zapisać te opinie

• Zbierz wrażenia uczniów na temat tego, jak to było wziąć udział w projekcie lub o czymś dobrym, co wydarzyło się w wyniku projektu. Możesz je nagrać w

napisane lub możesz użyć magnetowidu.

• Ocena produktów końcowych odbywa się w zespole, wraz z partnerami projektu.

• Zastanów się z partnerami projektu, co poszło nie tak w projekcie i czego się nauczyłeś. Zastanów się również, w jaki sposób niektóre z nich mogą poprawić aspekty Twojej pracy w przyszłych projektach.

Wyniki końcowe:

Etwinning Photo Album Page, Practice Guide, database with useful platforms, photo report brochure

1. MAPA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.