Do zakończenia naszej gry "Woda to skarb" zostały nam tylko dwa pola.
Kostką trzeba było wyrzucić dwa oczka. Szczęśliwy numerek otrzymała dziś Majka B. Nie uwierzycie, wyrzuciła kostką dwa oczka. W klasie rozległ się okrzyk radości. Dotarliśmy do mety.
Na mecie czekała nas jeszcze jedna niespodzianka -DYPLOM DLA MISTRZOWSKIEJ KLASY. Zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie i.... smutno się zrobiło. Popatrzyliśmy na planszę. Wielu zadań nie wylosowaliśmy, więc...
Dzieci zparoponowały, aby zajrzeć i niektóre zrobić poza grą. Pani się zgodziła i tym oto sposobem mieliśmy warżenie,że gra toczy się dalej. Bawiliśmy się słowami i wyrazami. Wszystkie związane tematycznie i znaczeniowo z wodą. Nie były to łatwe zadania: najpierw trzeba było wyszukać określone wyrazy, potem układaliśmy je alfabetycznie, następnie układaliśmy zdania , o tym, jak należy oszczędzać wodę.
Ulepiliśmy żabki z plasteliny według podanej instrukcji. Ledwie powstały, a już rechotać zaczęły. Pani myślała, że to dzieci, ale ja wiedziałem, że to te żaby tyle hałasu czynią.
Na zakończenie projektu zagraliśmy w grę - "Ortograficzne meduzy" . Pani podzieliła klasę na zespoły. Na stolikach każdego zespołu znalazły się dwie meduzy, jedna z "u", druga z "ó". Dzieci otrzymały packi na muchy. Pani czytała wyrazy, a dzieci musiały pacnąć określoną meduzę. Ileż było emocji... Ortografia też może być przyjemna!
Nicola w domu przeprowadziła doświadczenie z komentą i przygotowała prezentację. Brawo Nicola! Oto wyniki jej pracy.
Nicola w domu przeprowadziła doświadczenie z komentą i przygotowała prezentację. Brawo Nicola! Oto wyniki jej pracy.
Brawo!¡
OdpowiedzUsuń