czwartek, 27 września 2018
KODUJEMY, LICZYMY, WYZNACZAMY
Robot Doc uczy i bawi. Uczniowie pracowali w zespołach pięcioosobowych. Każdy zespół otrzymał robota Doc i żetony z liczbami i motylkami. Żetony z liczbami od 0 - 9 uczniowie rozmieścili w dowolny sposób na macie kwadratowej. Z brzegu maty, w wybranym przez siebie polu ,każdy uczeń umieścił żeton z motylkiem. Ten żeton oznaczał miejsce startu robota. Uczniowie mieli za zadanie napisać kod drogi, jaka ma przebyć robot do wskazanej przez nauczyciela liczby, np. najmniejszej liczby parzystej lub sumy liczb 3i2, następnie zakodować robota. Zabawa była przednia. Zadanie wcale nie okazało się być łatwe.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Miły Gościu! Witamy na naszym blogu. Zapraszamy do komentowania. Nie zapomnij się podpisać, jeśli nie masz konta w Google. Trudno wymieniać opinie, rozmawiać, dyskutować z anonimem. Dziękuję.